2013年3月21日 星期四

高人高皓正

(59.9秒無無謂謂雜誌 八十)

今時今日﹐你真的不能沒有facebook account。

沒有的話﹐很多事情你就不能第一時間知道(雖然百分之九十五點五以上的事情你其實是沒必要第一時間知道的)。

藝人高皓正最近在facebook發表了《10個不「婚前性行為」的理由》﹐反應熱烈﹐之後食住個勢再發表了《脫離「自瀆」小貼士》。

好嘢嚟㗎﹐唔睇走寶呀。

(之但係呢﹐一個人如果無婚前性行為﹐你咪由得佢自瀆吓囉﹐俾條生路行吓都得掛﹖)

原文發表於2013年3月20日

1 則留言:

  1. 熱烈支持高主教教人脫離「自瀆」小帖士補充

    都有唔少老友記問我呢D咁嘅問題,等我都將我小小嘅聖經驗,粗略分為生理、心理和屬靈等層面同大家分享,「如果你想脫離呢味嘢」,希望我可以幫到口,但係恕我唔能夠幫手,因為我唔想幫你做手X,都係要靠你自己搞惦,唔係又惦叫做自X。

    1. 你做得到嘅(心理層面):
    首先你要有信心,雖然我地好軟弱,但係靠着主耶穌嘅恩典和聖靈嘅能力,你係可以成功脫離嘅!我以前都同高皓正一樣「中曬毒」,到阻不能自拔嘅地步,但係感謝主,我自由喇!...........因為拒比阻個靚老婆我解決,你無老婆?咁就要祈禱喇!因為凡祈求的,就比你地,好似高浩正同我一樣!

    2. 守住第一道防線(生理層面):
    第一道防線就係你嘅眼睛,如果眼睛淪陷阻,身體自然會反應,係非常之正常。雖然係資訊發達嘅社會中,要完全逃避眼睛嘅試探幾乎唔可能,但係我地可以練習「唔睇第二眼」,好好控制自己嘅視線。對於網上色情,我建議大家一定要下載免費過濾軟件K9 Web Protection,然後將密碼比你信任嘅人。雖然唔代表你就可以完全睇唔到色情資訊,但呢個行動好似一個宣告,可以幫到你嘅。我都有好一段時間連YouTube都Block阻,直至我能勝過才讓自己再次上YouTube。............你知道嗎?我而家連上色情網站都無反應,我問牧師點解會咁,拒就即刻為我感恩,話我係屬靈上已經更上一層樓,真係感謝主,哈利路亞!

    3. 禁食嘅操練(生理層面):
    聖經教導我地禁食,原因有好多,「其中一個」係為阻鍛煉我地嘅身心靈。如果肚餓時可以拒絕滿足肚腹,眼睛想找吃時都能拒絕滿足眼目情慾,身體和心靈都會有更強嘅自制能力。我大概十年前開始操練禁食,直到今天,功效顯著。(有關禁食,之後有機會再詳談。)……我仲有個秘密要話比你地知,十年前我唔單只操練禁食和禁慾,仲禁埋疴添,直到今天,功效都非常顯著。(有關禁疴,之後有機會再詳談。)

    4. 唔讓自己「享受」自瀆(心理層面):
    自瀆之所以咁吸引,除阻因為舒服之外,有一個好主要嘅原因,就係過程中享受睇好多色情影像。你可以先嘗試唔睇色情影像進行自瀆,經過一段時間之後,過程中嘅刺激性會慢慢減低,之後更可連性幻想都放棄,係腦袋空白一片嘅情況下自瀆,最終自瀆嘅樂趣便大大降低,要脫離呢個習慣就輕易得多!………………不單如此,後來我仲一邊自贖一邊祈禱,有時我嘅自贖對象甚至係主耶穌添,噢!我重未試過同主耶穌咁親近,真係Hi爆!而家我雖然己經結阻婚,可以合法地同老婆Do嘢,但係我係Do嘢嘅過程中一樣放棄對老婆嘅性幻想,係腦袋一片空白嘅情況下同拒Do嘢,結果,最終連Do嘢嘅樂趣都大大降低!原來,要脫離Do嘢呢個習慣比脫離自贖更加容易。

    5. 找同行者(心理層面):
    呢一點非常之重要!鼓起勇氣,跟一位同性好朋友講出你嘅軟弱,請求對方成為你嘅守護者,每一次你開始軟弱嘅時候便致電對方,請對方和你一起禱告。無論勝過與否都同對方一起同行,互相提醒扶持!我以往有好幾位男性朋友和我一起分享呢方面嘅軟弱,常常一起禱告!到阻今天我老婆加入呢個角色,每次我一軟弱就會話拒知。上帝會藉着對方嘅接納來醫治你!………不過要好小心選擇致電對象,我試過唔小心打阻比個損友,結果拒竟然叫我同拒一齊係電話度自X,我當時真係唔知點算好!聽講而家都好興呢味嘢!唉!呢個簡直就係邪惡無處不在的世代啊!!!我老婆就最好,因為拒同我一齊祈禱後就會幫我解決,有時拒見我咁心急,就幫我解決阻先,然後一齊再祈禱,不過通常呢個時候叫我祈禱,我都會疲倦到訓著覺,所以,我都係喜歡先Do後祈,因為Do之前祈我會好唔專心, …….唉!罪過罪過,求主寛恕!

    6. 向耶穌或伴侶表達愛意嘅機會(心理層面):
    每一次我逃避眼睛嘅試探,用禱告勝過心中嘅淫念,我心裡都會同耶穌或老婆講一聲:我愛你!將呢個「得勝」當做係送比主耶穌和伴侶嘅禮物,盡情比對方驚喜吧!我地唔自瀆並唔係因為要守律法,而係因為我地愛對方!我地唔係無自由去自瀆,乃係我地得著自由唔自瀆!………呢一招好有效,尢其係當我好想自贖時只要同老婆講聲我愛拒,我唔想自贖,我想Do嘢,咁拒就會好識做,立即為我提供實質嘅幫助,我都試過想自贖時同主耶穌講我愛拒,但係效果無老婆咁好………老婆萬歲!

    7. 唔滿足魔鬼(屬靈層面):
    創世記記載上帝宣告魔鬼終身「吃土」,有什麼係用泥土造嘅呢?豈唔係人類嗎?
    魔鬼原本嘅滿足係來自上帝,但引誘人類始祖之後,拒地嘅滿足就轉變成來自人類,人類嘅罪就係魔鬼嘅食糧,我地被拒引誘犯罪,魔鬼便會得到滿足,犯罪就係敬拜拒。呢D都係點解魔鬼常常想我地犯罪嘅原因之一,拒引誘我地犯罪其實就係想搵食。所以我會想像,每當我地睇色情影像,一邊係度自瀆嘅時候,魔鬼就係我身旁吃我嘅罪,你話係幾咁可怕啊,我一想起都無胃口再自瀆了。(當然呢D都係我個人同高皓正嘅見解,並唔一定係事實,你當我地癈嗡都得。)……… 所以,我以後提起自贖都反胃,我真係意想唔到,我整個人都變阻,唔單只唔喜歡自贖,竟然連飯都唔想食,而家最中意就係食…………………..蛇羹!

    8. 奉耶穌嘅名(屬靈層面):
    淫念來嘅時候,你都可以開口奉耶穌嘅名拒絕拒,捆綁背後嘅黑暗勢力,吩咐拒地離開,去到耶穌嘅腳前!有時犯罪嘅吸引力來自我地肉體或腦袋,但有些時候可能來自靈界,認清我地嘅罪,再運用上帝比我地嘅權柄,趕走那惡者吧!唔使客氣。我曾多次嘗試奉耶穌嘅名拒絕淫念,那些色情影像真係會頃刻間消失阻,你都可以試一試。………..呢一招我一早就用阻,有時有效,有時無效,最無效嘅祈禱就係奉主嘅名趕走那些批評高浩正嘅人,唔知點解,我發覺越為拒祈禱,批評嘅人就越多,真係莫明奇妙,神嘅旨意真係高深莫測!NO!我相信呢D絕對係那惡者魔鬼嘅作為!要搵最資深嘅牧師先至搞得惦。

    其實,就我個人嚟講,我唔認為「自瀆」呢個行為本身就一定係犯罪,就算係,都唔係十惡不赦。只係耶穌講得好清楚,對婦女動淫念就係罪。………所以,我自問同老婆Do嘢時都唔會動淫念,拒嘅肉體對我嚟講係幾咁神聖而又空白一片………噢!感謝主!有時甚至同老婆Do嘢時腦海裏出現嘅竟然唔係老婆嘅肉體(當然更加唔係其他美女),而係主耶穌嘅身體………噢!My God !

    或許你會問:如果自瀆過程中無淫念呢?如果動淫念嘅對象係漫畫人物或係死物呢?甚或係主耶穌嘅身體呢?呢D問題我相信大家都可以繼續思考,繼續去尋問。。。有時自己比較過而家係無自瀆但係有老婆Do嘢嘅生活 和 無老婆而有自瀆嘅生活 和……或者會有你自己嘅結論。。。希望你嘅結論唔係去搵妓女解決吧!

    只係對我嚟講,任何會影響我跟上帝親密關係嘅思想或舉動,我都唔想要。……..包括要動淫念地同老婆Do嘢,因為,我嘅心只有主耶穌!

    我地唔多唔少都總會跌倒,我地唔能夠阻止雀仔係頭頂飛過,但絕對可以唔比拒地係你頭上築巢!淫念都係咁。………所以,我認為女人同淫念就好似雀仔一樣,你最多只能夠比拒地飛過,絕對唔可以比拒地係你頭上築巢,所以,我私底下告訴你(唔好話比我老婆知),其實我係幾咁後悔同拒成家垃圾,搞到我成日向拒動淫念,要邊Do嘢邊認罪,唉!我真是苦啊!誰能救我脫離我呢個取死嘅身體呢!

    罪常常會戀慕我地,伏係我地面前,但係因著愛上耶穌,我地可以勝過拒!就算今天偶爾跌倒,天父爸爸會立即抱起我地,我地仲係可以從新站立得穩!……….我愛主耶穌,拒擁抱及撫摸我嘅心靈和肉體,而拒嘅手比起女人嘅手更……..

    祝福你,常常被聖靈充滿,舉起聖潔嘅手隨處禱告,義人所發嘅禱告係大有功效嘅!…….高浩正嘅禱告當然係更加有效,你見拒嘅FB咁受歡迎就知啦!

    如果你都願意為主打呢場仗,請Like & Share!都歡迎大家留言表達您嘅睇法。……繼續擁躍支持高浩正嘅FB ,一起為他禱告及打呢場比爭取一人一票選特首更神聖嘅仗啊!

    回覆刪除