2013年3月9日 星期六

我應該係唔正常......﹖

(59.9秒無無謂謂雜誌 七十)

證據﹕

1) 我完全唔熱衷update facebook個status

2) 我亦唔熱衷喺facebook check-in

3) 我食嘢之前甚少會為啲食物影相(難道食物需要遺照﹖)﹐通常食物來到﹐我已經忍唔住第一時間起筷

4) 我無玩Candy Crush﹐我部智能手機甚至無download任何一個game

5) 只要一聽到TVB劇嘅聲﹐我會立即心浮氣躁﹐思緒紊亂

6) 我好鐘意行路﹐可以由天后行到西環﹐都唔覺得遠

7) 我依然鐘意小學時開始鐘意嘅四軀車玩具

8) 身為男人﹐我竟然連一樣球類比賽都唔睇

9) 詹瑞文啲演出從來令唔到我笑﹐我講真﹐真係一次都無(我見到好多人笑到碌地)

10) 林海峰啲棟篤笑我覺得完全唔好笑(我見到好多人笑到碌地)

還有這些那些證據﹐不能盡錄.....

原文發表於2013年3月8日

沒有留言:

張貼留言