2013年5月2日 星期四

《家是香港》靈感來自《He-Man》﹖

(59.9秒無無謂謂雜誌 九十九)

由各高官發起嘅《家是香港》活動﹐話要為市民帶來正能量﹐即時令我諗起一套卡通片 — 《He-Man》﹗

片中主角只要舉起劍﹐大喊一聲﹕「請骷髏頭堡賜我力量﹗」轉頭就會﹕「我已經充滿力量喇﹗」

啲高官梗係以為自己係骷髏頭堡﹐而市民就係He-Man。

市民只要投入《家是香港》呢個活動﹐向天大叫﹕「請各高官賜我正能量﹗」快過打針﹕「我已經充滿正能量喇﹗」

(卡通片就梗係兒戲啦﹐高官搞嘅活動邊有咁兒戲呀﹖好不幸﹐講到兒戲﹐高官只有過之而無不及。本人斷言《家是香港》為市民帶來嘅正能量係﹕零﹔而呢個活動將會成為2013年《膠事香港》第一位。哈。)

原文發表於2013年5月2日

沒有留言:

張貼留言