2013年1月16日 星期三

01/01 元旦直擊訪問愛X力

「睇吓我哋幾多人撐CY﹐反CY就一個人都無﹐哈哈﹐哈哈哈﹐呢啲咪民心所向囉。喂﹐細路﹐知唔知完場喺邊度攞果二百蚊﹖」(愛X力成員 陳生)

「打個記者咋嘛﹐有乜咁大不了﹖ 再嘈﹐打埋你添呀﹗邊個反政府﹐我就打邊個﹗」(愛X力成員 李大姐)

「我唔該你哋啲人唔好成日咩都反啦﹐阻住政府做嘢﹐有咩好處呢﹖阿叔我食鹽多過你班友食米啦﹐想當年呀......(阿伯由皇帝大戰蚩尤說起﹐悶到人嘔泡﹐經考慮後刪除。)」(愛X力成員 黃伯)

「媽咪迫我出嚟﹐唔知呀﹐唔知做乜呀﹐我想返屋企打機呀。」(愛X力成員 何師奶個仔 六歲)

「衰仔亂講嘢﹐我哋成家都係自願出嚟撐CY撐政府嘅﹐絕對無威逼利誘。」(愛X力成員 何師奶)

「媽咪話出嚟行吓﹐有錢分﹐好著數﹐我阿公阿婆都嚟咗。」(愛X力成員 何師奶個女 九歲)

「喂喂喂喂喂﹐你問乜鬼嘢呀﹐走開啦﹐你邊度㗎﹖﹗」(愛X力成員 何師奶老公)

(有部份愛X力成員開始鼓譟﹐訪問被迫到此為止。)

原文發表於2013年1月1日

沒有留言:

張貼留言