2013年1月13日 星期日

26/12 Boxing Day直擊訪問

「唔知阿爺會唔會送禮物俾我呢﹖我好緊張啊。」(梁XX)

「繼續放假﹐yeah﹗」(打工仔Alan)

「Boxing Day贈各位fans幾句﹐買股記得要設止蝕位﹐衍生工具只宜小注﹐出年個股市都係上上落落啦﹐記得記得量力而為呀.....(下刪幾千字)」(某財經演員)

「個衰佬幾十年都無送過禮物俾我﹗」(牛頭角順嫂)

「我想要一份禮物﹐可以令我靈感澎湃。我想要一份禮物﹐可以令我寫出彩虹﹐寫出北極光﹗我想要一份禮物﹐可以令我的詩閃閃發亮﹐給這個灰暗的世界一點點光。即使只是那模不著的一剎那﹐我願意誠摯地相信我擁抱過永恆。」(黃大仙大詩人﹐又名天空的小雲雀)

「唔該啲豬朋狗友唔好再送吹氣公仔俾我。就算送﹐都唔該唔好送叮噹呀﹑Q太郎呀﹑忍者小靈精呀。另外﹐旺角小蜜桃﹐我想要的是真愛﹐我的第一次也只會留給真愛﹐金錢交易免喇。」(銅鑼灣處男XXX 45歲)

「銅鑼灣處男﹐本店備有大量貨品﹐Boxing Day大減價﹐請親臨選購。地址﹕XXXXXXXXXXX」(中環某成人商店負責人)
 
原文發表於2012年12月26日

沒有留言:

張貼留言