2013年1月8日 星期二

21/12 末日直擊訪問

「呵呵﹐無元旦﹐睇你班友元旦點遊行。」(梁XX)

「真係有末日咩﹖死喇﹐咁我呃埋咁多錢有乜用﹖」(某鼓吹末日論教派教主)

「今日係末日﹖哎呀﹐早知今日唔攞假啦﹐蝕咗添。」(打工仔Alan)

「買啲黃金啦﹐簡單啲買黃金ETF啦﹐留意資源類股份.....(下刪幾千字)」(某財經演員)

「慘﹐睇唔到TVB啲劇啲大結局。」(牛頭角順嫂)

「哈﹐係就好﹐條數唔使還﹗」(屯們賭仔明)

「你班XX咪X以為末日就唔X使還錢﹐淋你油㗎﹗」(大耳窿Robert哥)

「輕輕的我走了﹐正如我輕輕的來﹐我只有雲彩﹐可惜不能用雲彩交租﹐世界末日﹐我死了後﹐是不是可以出名呢﹖」(黃大仙大詩人﹐又名天空的小雲雀)

「嗚嗚......嗚嗚嗚......」(銅鑼灣處男XXX 45歲)

原文發表於2012年12月21日

沒有留言:

張貼留言