2013年9月14日 星期六

對談(2)

(尚未有一﹐何來有二﹖你無眼花﹐因為《對談》一文已於早前發表在我的信博﹐有興趣可到此網址﹕www.hkej.com/template/blog/php/blog_index.php?blog_blogs_id=58。另外﹐請注意本文寫於更改交易時段前。)

散戶﹕你哋就好啦﹐開市四個鐘﹐食飯兩個鐘。

交易員﹕好心你就咪執人口水尾啦﹐重要執句有誤導成份嘅。

散戶﹕有乜誤導呀﹖

交 易員﹕每個交易日嘅上午九點半至九點五十分係競價時段﹐呢二十分鐘投資者一樣可以做嘢﹐咁點解唔計入交易時間呀﹖計嘅話﹐交易時間就起碼有四個鐘頭二十分 鐘。至於中午休市﹐係就係兩個鐘﹐但你知唔知道下午開市前半個鐘就可以開始輸入或者取消買賣盤﹐我哋做交易員嘅兩點正就要standby﹐咁點食兩個鐘飯 呀﹖重有呀﹐我哋好多時休市都有嘢做㗎。

散戶﹕服咗你咯﹐咁都要拗多二十分鐘。就算係咁﹐香港個市都係開得短啦。

交易員﹕唉﹐又返嚟呢個point。長就係好咩﹖有無頭腦簡單啲呀﹖依據呢個邏輯﹐不如星期六﹑日都開市﹐紅日都開埋﹐咁我哋香港一定number one啦。

散戶﹕喂﹐頭先你話下午開市前半個鐘就可以開始輸入或者取消買賣盤﹖

交易員﹕係。雖然一般人唔察覺﹐但其實下午開市前呢半個鐘﹐個市對消息已經有反應﹐啲買賣盤已經變動緊。某程度上﹐呢半個鐘都屬於交易時間。

散戶﹕咁樣講法﹐兩個鐘break﹐實際上只係得一個半鐘﹖

交 易員﹕全對。三月七日開始﹐中午休市會縮短到一個半鐘﹐所以實際上只係得一個鐘。出年會再縮短到一個鐘﹐即係實際上只得半個鐘。交易所想完全取消中午休市 ﹐明眼人都睇得出。其實如果取消真係有利股市發展﹐我建議立即就取消﹔而如果根本就無作用﹐我認為一分鐘都無必要縮短。

散戶﹕我話你哋啲經紀行反對延長交易時段﹐又反對取消中午休市﹐係因為懶﹑要食飯﹑要午睡就真。阻住香港股市發展﹐阻住地球轉﹐哈哈。

交易員﹕你又執人口水尾喇。呢類言論我都聽過﹐講嘅不離兩個原因﹕一﹐對市場運作唔夠熟悉﹔二﹐有心抹黑。前者可以原諒﹐後者卑鄙到極。大家反而要諗諗點解有人咁積極鼓吹延長交易時段﹖

散戶﹕咁你又點解咁積極反對呀﹖

交易員﹕市場當然應該發展﹐但要兼顧小投資者嘅利益。我聽過唔少支持延長嘅理由﹐根本就似是而非。恕我唔一一說明喇﹐因為會講到天光。只有一點一定要提一提﹐我睇唔到延長交易時段同增強股市競爭力有乜關係﹐不過就相當肯定會對大型金融機構有利。

(此時﹐交易員唔知喺邊度攞咗本書出嚟。)

交易員﹕你睇睇林森池本書《證券分析實踐》點講﹐「大銀行或金融機構時刻都在垂涎你手上的小雞蛋」﹐改變遊戲規則其實會唔會係獵取小投資者手上啲小雞蛋嘅伎倆呢﹖

散戶﹕就算係﹐你都改變唔到啦﹐都塵埃落定咯。計我話﹐不如諗吓點樣獵取其他人啲小雞蛋好過啦。941幫我隊一萬股﹗

 (曾刊於信報)

沒有留言:

張貼留言