2013年9月20日 星期五

職業炒家

香港﹐確實係一個俗富繁華之地﹔而最能夠體現出呢點嘅﹐應該就係我哋個金融市場。

市場裡面有一批職業炒家﹐佢哋之中有些人資產可能多過一個中小型基金﹐trade過億金額﹐上落以百萬計。

工作上我招呼過好一些職業炒家﹐龍哥(化名)係其中一位。

八月五日﹐恆指曾大跌1241點﹐收市跌938點﹐好刺激。

你有興趣了解一下一位職業炒家當日的操作和看法嗎﹖

「龍哥﹐可以講
吓你今日做過﹖同埋對個市點睇嘛﹖

「今日我咪一早返到股票行
囉。炒嘅都知﹐開市頭一個鐘左右﹐同臨收市前半個鐘左右﹐係最重要﹐好多時搵唔搵到食就係睇呢兩段時間。

晚美股跌咗五百有多﹐今日港股都無運行啦。我咗球半中移動put輪過夜。期指一開就跌九百幾﹐中移動競價跌兩個幾﹐我條輪可以話贏硬。不過贏幾多就唔知喇﹐因為要等啲發行商開價

「九點鐘開
市﹐等咗十分鐘都未開價﹐我差啲想打電話俾個莊(發行商)。不過十分鐘唔算耐咯﹐我試過三十分鐘都未開價。後來開咗價﹐我第一時間隊一球先﹐贏$0.11。個市仲係插緊﹐剩低嗰五十萬股put咪坐多陣囉。

「係呀﹐呢球半put輪埋單計數贏
十幾萬。買賣窩輪無印花稅﹐使費平。有時我都會炒正股嘅﹐如果見到有機會。好似今日上午有段時間﹐我見個指數跌定啲﹐咪短隻國壽﹐贏五萬蚊到啦。

「全日贏over廿萬﹖
咁又無﹐我炒call輪同指數ETF輸番些少啦。

「個財經台猛話股災股災﹐股
災呀﹖你有無見過個市淨係得沽盤﹐無買盤﹖有人沽﹐無人接﹐你先話「災」啦。今日唔係喎﹐買賣都好活躍。其實跌過千點﹐對有錢嘅人係入貨機會。我就$72.90入10,000股匯豐喇。隻5號仔﹐13PE左右﹐又有息派﹐點解唔買呀﹖如果升到近$80.00﹐我就沽食糊﹔再大插﹐我再買10,000股添。清楚知道自己承唔承受到個風險﹐控制注碼得宜﹐呢個係贏錢關鍵。

「我唔係亂搏
嘅。睇恆指成份股嘅平均PE﹐得11陪﹐算係偏低﹔買藍籌﹐贏面應該幾大。再講﹐我真金白銀找齊數﹐又唔係孖展﹐怕乜呢﹖

「驚唔驚美國國債問題﹖唔係唔驚﹐係無得驚。
年頭開始﹐唔係歐債﹐就係歐元﹐國家都話可以破產嘅﹔而家到美國﹐一時又話降評級﹐一時又話無問題﹐一時又話解決方案唔通過﹐總之就危機處處﹐個市就「發」上「發」落。其實我哋呢類職業炒家就係靠波幅搵食﹐如果落場會驚﹐應該係時候轉行。 

「個市呆呆滯滯無波幅我就真係驚喇。今日收市﹐我期指開倉﹐揸兩張過夜。星期一開市最好就彈番幾百點啦。哈。」

「如果唔彈呢﹖」我問。

唓﹐唔對路咪打(指平倉)﹐邊有實賺㗎。」龍哥望望我﹐表情好似話我問得好多餘。

(這篇稿背後有一個故事......可能有天我會詳細寫出來......)

沒有留言:

張貼留言