2012年12月9日 星期日

一些想法(2)

又是一些關於投資的零零碎碎的想法﹐here you go﹕

– 旺市時大家都唔記得淡市﹐淡市時大家都唔記得旺市。

– 你信唔信﹐一個人無論之前做過什麼功課﹐受過什麼訓練﹐當他真真正正落場為自己操盤﹐主宰他如何做決定的還是性格﹖

– 讀文章﹐尤其是財經文章﹐我從不理會作者的結論﹔我看的是他的理據和邏輯﹐結論我自己會下。

– 我是花了好長的一段時間才明白﹐短期的升跌真的沒什麼理由﹔就算有﹐又點﹖

– 好像是畢菲特說的﹕參與一個遊戲時﹐如果你看不出誰是弱家﹐那很可能你自己就是了。

– 供俾MPF嘅錢﹐當跌咗﹐你會開心啲。再豁達啲﹐就當支持基金業發展﹐保持香港國際金融中心地位﹗(頂﹗)

– 有投資基金的小投資者﹐聽住﹐如果你們之中有清楚知道自己隻基金到底搞乜鬼的﹐請舉手。(真係有人舉手﹖你諗清楚未㗎﹖)

– 我不反對基金的本意﹐我反對的是對小投資者不公平的遊戲規則。

– 大部份投資者都唔受hard sell㗎啦﹐但更要小心的是一切soft sell。你明我講乜嘛﹖

– 對老婆當然要講感情。對股票﹐真係唔好有感情。事實上﹐上市公司班高層根本唔知你存在(除非你係大股東啦﹐咁你係咪先﹖)。間公司點發展﹐你以為你真係有say咩﹖所以﹐一發覺間公司有乜唔妥﹐一於沽之哉。

原文發表於2010年3月5日

沒有留言:

張貼留言