2012年12月6日 星期四

阿Joe上堂記

(真人真事改編)

我而家有嘅牌係Dealing in Securities﹐即係證券交易。根據證監規定﹐個牌每年都要續一次﹐而續牌嘅其中一個條件就係要有五個鐘頭嘅CPT(Continuous Professional Training﹐持續專業培訓)。簡單啲講﹐即係要你上堂。上完係咪會專業啲呢﹖呢個我就唔肯定﹔肯定嘅係﹐HKSI(Hong Kong Securities Institute﹐香港證券專業學會)喺學費方面就收唔少。

香港咁鬼國際化﹐啲課程就梗係有中文或英文啦。有時好得意﹐有啲好明顯唔識中文嘅外籍人仕會上中文班嗰噃。呢個咁荒謬嘅現像錢志健喺佢個專欄都有講過﹐因 為錢生久唔久都會做吓講者嘅。咁你估唔估到點解呢﹖好簡單﹐有時時間唔就﹐咪求其搵班上吓囉﹐最緊要有五個鐘交差啫。重有樣嘢幾得意㗎﹐就係無論你做到幾 高級﹐只要你要續牌就要上堂攞CPT hour㗎喇。所以隨時會有個猛人坐你隔離㗎。

講開又講﹐有一年我哋公司就係揀咗錢生做講者﹐內容係關於對沖基金嘅。嗰堂幾好﹐學到嘢。以前我成日想當然﹐以為基金做買賣﹐由於銀碼大﹐佣金可以計平 啲。哈﹐原來唔係﹐啲基金公司要搵間prime broker(例如高盛﹐美林呢類i-bank) ﹐而prime broker嘅佣金收得一啲都唔低。呢個肯定係拖低基金回報嘅原因之一。

如果個講者有料﹐又講得動聽﹐其實上吓堂都幾好。但係有時遇著啲講者﹐well﹐唔好話人無料﹐可能係個題目唔吸引啫﹐又或者啲內容真係太熟悉喇﹐咁就真 係悶到爆囉。就好似嗰日咁﹐要上五個鐘堂﹐上半場啲內容對<信報>讀者真係一啲都唔陌生﹐悶到我呢……悶到我頂唔順﹐break嗰時喺報攤買 咗本<狐忍>﹐下半場都係靠晒佢。

呢本漫畫啲劇情真係拖到離譜。最離譜係﹐我竟然又期期買。

原文發表於2010年2月8日

沒有留言:

張貼留言