2012年12月25日 星期二

三笑

所羅門王號稱古往今來最聰明嘅人﹐但人生中都有一次失敗。

話說有一日﹐所羅門王遇到一個神仙。神仙話只要所羅門王能夠答佢三個問題﹐而個答案又令佢滿意﹐就會成全所羅門王一個心願。神仙第一個問題係﹕“人生到底 有咩意義﹖”。所羅門王好快就答到﹐而且神仙都好滿意佢嘅答案。第二個問題係關於宇宙嘅起源。 所羅門王諗咗陣﹐就有答案喇﹐連神仙都佩服佢嘅智慧。

“咁第三個問題呢﹖”有人問所羅門王。

“那混蛋竟然問﹐點解香港啲地產商發到咁﹐都重係要起埋啲咁呃秤嘅樓呢﹖”
_ _ _ _ _ _

唔知幾時開始﹐香港多咗一批政客。閻王都睇唔過眼﹐但係佢唔會插手人間嘅事情。

今日好喇﹐其中一個政客過身﹐落咗地獄。

閻王﹕“俾個機會你﹐只要你坦白承認你生前嘅罪﹐你可以上天堂。”

政客大喜過望﹐一輪嘴說﹕“我毫無立場﹐乜都反對一餐﹐聲大夾惡為民請命係形像工程﹐搶個道德高地至係目的﹐成熟嘅人唔受我個套﹐我唯有利用入世未深嘅年輕人﹐我無諗住為個社會好﹐我只係想要多啲政治籌碼﹐越亂越激我就越著數。”

閻王﹕“好﹐你可以上天堂喇。”

政客﹕“多謝。”

“多乜嘢謝。你呢啲壞蛋﹐地獄大把﹐無人得閒特別招呼你。”閻王笑笑口﹐“你上到天堂﹐一定日日俾人揼﹐慘過喺地獄啦。”
_ _ _ _ _ _

世界盃期間﹐好多男人冷落咗個女人。

黃生已經好多日無掂黃太。黃太於是買咗件平時一定唔會著嘅超性感內衣。

今晚﹐黃生一邊飲啤酒一邊睇比賽﹐有幾分醉。忽然﹐黃太著住超性感內衣﹐風情萬種咁喺房走出嚟。

“咦﹐Mary﹐你點解喺度嘅﹖”

“邊個係Mary﹖﹗”

原文發表於2010年7月10日

沒有留言:

張貼留言