2012年12月21日 星期五

我愛粵語

“情義繞心中有幾多重 仇恨又卻是誰所種 情仇兩不分 愛中偏有恨 恩怨同重”

“湖海洗我胸襟 河山飄我影蹤 雲彩揮去卻不去 贏得一身清風”

“名利負累 傲氣一生竟多畏懼 面對絕境 難道我會頹然後退”

“拋開愛慕 飽遭煎熬 早知代價高 絲方吐盡 繭中天蠶 必須破籠牢”

“懷自信 我永不怕夜航 到睏倦我自彈自唱 掌聲我向夢想裡尋 儘管一切是狂想”

“我願抬著午夜明月對你單眼 星光之上扯起帳蓬與你浪漫 我願停頓宇宙凝望你那雙眼 使你無從忘掉這魅力先生”

以上都係七八十年代香港粵語流行曲嘅歌詞﹐嗰個年代重有好多佳作。我想向黃霑﹑盧國沾﹑鄭過江﹑林振強等填詞人致敬。你們在某個時候令粵語閃閃生輝。同時﹐我想叫而家嗰啲字都未必識得幾個嘅填詞人收皮﹐愛因斯坦都唔明你班友啲詞想表達啲乜。

如果你認為而家啲歌先叫“潮”﹐天啊﹐我願意永遠老土。

(聞說粵語正消亡中﹐有感而發。) 

原文發表於2010年6月18日

沒有留言:

張貼留言