2012年12月23日 星期日

笑一笑

兩個歐洲鄉下佬在酒吧吹水。

鄉下佬A﹕“香港我去過啦﹐印尼嘅一個城市之嘛。嗰日我去到維多利亞公園﹐成個公園都係印尼人。”

鄉下佬B﹕“你都無見識嘅﹐香港梗係唔係印尼嘅城市啦﹐香港係菲律賓嘅首都呀。你有無去過中環呀﹖中環係香港嘅政治同商業中心﹐嗰日我去到﹐全個中環都係菲律賓人﹐所以我肯定香港係菲律賓嘅﹗”

鄉下佬A﹕“又係噃。Cheers﹗”
_ _ _ _ _ _

一個非常受歡迎嘅三色台電視藝員剛剛得到最受歡迎男藝員獎。

“多謝﹐多謝公司﹐多謝監製﹐多謝台前幕後每個人﹐多謝觀眾。我哋一定會繼續做多啲好節目﹐報答各位嘅支持﹗”

佢返到屋企﹐見到個仔睇緊自己有份做嘅劇習。

“衰仔﹐講咗幾多次﹐叫你咪睇呢啲垃圾﹗講極都唔聽﹐真係家門不幸﹗”
_ _ _ _ _ _

醫生問財經演員點睇個市﹐財演答﹕“跌穿19,000﹐就會試18,000㗎喇。”

輪到財演問醫生﹕“我個病情點呀﹖”

醫生答﹕“如果無好轉﹐就會轉壞。”

財演﹕“你真係神醫﹗”
_ _ _ _ _ _

最近好多事令人氣悶﹐所以寫幾個笑話﹐苦中作樂。

原文發表於2010年7月3日

沒有留言:

張貼留言