2012年12月24日 星期一

笑兩笑

技術分析大師開班授徒。大師以上半年恆指圖表預測下半年恆指走勢﹐說得頭頭是道。有些學生聽得如痴如醉﹐有些學生默默寫下筆記。下課時﹐大師個助手一臉認真﹐低聲向大師說﹕“大師﹐出問題啦﹐那幅圖表不是恆指﹐是日經平均指數呀。”

大師也壓低聲音﹕“收齊學費未﹖”

助手答﹕“收齊。”

大師﹕“咁有乜問題﹖”
_ _ _ _ _ _

(一)

基金經理同朋友過大海﹐朋友聲稱精於賭博﹐向基金經理說﹕“你俾錢我幫你換籌碼。每次換籌碼﹐我收你2%服務費。換完﹐我幫你賭﹐贏嘅我分20%作為表現費﹐輸就唔使負責。賭博無必勝嘛。”

基金經理﹕“你都short short哋。”

(二)

基金經理又同朋友過大海﹐呢次個朋友同佢講﹕“嗱﹐你唔肯俾我幫你賭﹐不如咁啦﹐我用我嘅專業知識幫你搵啲賭得叻嘅人﹐然後我幫你將啲錢分配俾佢哋代你賭……”

基金經理不耐煩﹐打斷佢﹕“即係fund of funds啦。”

朋友﹕“係﹐就係。”

基金經理﹕“你重short過上次。”
_ _ _ _ _ _

醫生向財經演員說﹕“你話個市升﹐結果跌。你話個市跌﹐結果升。我信你﹐呢幾年輸咗幾千萬。”

財演﹕“醫生﹐你要明白﹐無論幾高學歷﹐無論受過幾專業嘅訓練﹐都可能會做錯判斷。”

醫生﹕“我明﹐我都無怪你。”

財演﹕“真嘅﹖”

“珍珠無咁真。咁……”醫生有啲吞吞吐吐﹐“你可唔可以原諒我斷錯症﹖上次幫你做完手術﹐我發現你根本唔係睪丸癌。”
_ _ _ _ _ _

好﹐諗到再寫過﹐請請。

原文發表於2010年7月5日

沒有留言:

張貼留言